کاربر با متصل کردن سیستم خود به اینترنت و نصب یکی از نرم افزارهای رابط ESTeam این امکان را مهیا می سازد تا کارشناسان ESTeam به صورت غیر حضوری و از راه دور به سیستم میزبان متصل شده و بسته های امنیت خریداری شده را بر روی سیستم پیاده نمایند.
توجه!
پس از خریداری بسته امنیت مورد نظر خود نیاز است تا از طریق فرم ارسال درخواست تعمیرات غیر حضوری اطلاعات اتصال را که بعد از نصب نرم افزارهای رابط میتوانید از نرم افزار دریافت کنید برای ما ارسال نمایید.
تعمیرات غیر حضوری ESTeam تنها با متصل نمودن سیستم کامپیوتری خود به بستر اینترنت و نصب یکی از نرم افزارهای رابط ما صورت خواهد گرفت.
برای ارسال اطلاعات مورد نیاز جهت متصل شدن کارشناسان ESTeam به سیستم شما نیاز است تا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیرات غیر حضوری برای ما ارسال نمایید.( پاسخ گویی به درخواست های ارسال شده در بازه زمانی ۱ الی ۱۰ دقیقه صورت خواهد گرفت)
توجه ! در زمان ارسال درخواست نیاز است تا داده هایی را که نرم افزار رابط ( که شامل ID Address و Password) بعد از نصب به شما میدهد را در فرم تعمیرات غیر حضوری برای ما ارسال نمایید.
جهت ارسال درخواست تعمیرات غیر حضوری میتوانید به لینک فرم درخواست تعمیرات غیر حضوری مراجعه و درخواست خود را از طریق فرم درخواست و یا از طریق بخش تیکتینگ برای ما ارسال نمایید.
توجه !
در صورتی که درخواست خود را از طریق بخش تیکتینگ ارسال نمایید پاسخ درخواست از طریق همان بخش به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در صورتی که درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیرات برای ما ارسال نمایید پاسخ درخواست از طریق پست الکترونیکی به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
جهت مشاهده سوالات و جواب های بیشتر به لینک سوالات متداول مراجعه نمایید.
در صورت تمایل میتوانید سوال خود را به صورت آنلاین با کارشناسان ESTeam از طریق لینک پشتیبانی آنلاین در میان بگذارید.
