جهت ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین میتوانید بر روی آیکون (محل آیکون سمت راست پایین صفحه) کلیک کرده تا به کارشناسان آنلاین ESTeam متصل شوید.
راهنمای بخش پشتیبانی آنلاین
جهت برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین میتوانید با کلیک بر روی آیکون و یا
به کارشناسان آنلاین ESTeam متصل شوید.
توجه! محل آیکون های نمایش داده شده در بالا در سمت راست پایین صفحه بوده که در تمامی صفحات وب سایت فعال می باشند.
پس از کلیک بر روی آیکون پشتیبانی با صفحه ای مانند تصویر زیر رو به رو خواهید شد.
حال با تکمیل فرم بالا و کلیک بر روی Start Chat به کارشناسان آنلاین ESTeam متصل شده و میتوانید مشکل خود را مطرح نمایید
در صورتی که تمامی اپراتورهای آنلاین مشغول باشند آیکون پشتیبانی آنلاین به شکل تغییر کرده و با کلیک بر روی آن (همانند تصویر زیر) میتوانید اطلاعات و همچنین درخواست خود را وارد کرده تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخ برایتان ارسال شود.
جهت تغییر و یا وارد نمودن اطلاعات شخصی خود مانند نام – شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی میتوانید مراحل زیر را طی نمایید.
بعد از ورود به بخش پشتیبانی آنلاین بر روی قسمت مشخص شده در تصویر زیر کلیک نمایید.
حال با کلیک بر روی گزینه Edit Contact Details میتوانید در پنجره باز شده همانند تصویر زیر مشخصات خود را وارد و بر روی Save کلیک نمایید.
در صورتی که نیاز دارید تا تصویری را در بخش پشتیبانی آنلاین برای کارشناسان ما ارسال کنید میتوانید مراحل زیر را طی نمایید.
بعد از ورود به بخش پشتیبانی آنلاین میتوانید با کلیک بر روی گزینه مشخص شده در تصویر زیر عکس مورد نظر خود را انتخاب و برای کارشناسان ارسال نمایید.
در صورتی که مایلید تا یک نسخه از تمامی چت های صورت گرفته بین شما و کارشناسان ما را دریافت کنید میتوانید مراحل زیر را طی نمایید.
بعد از ورود به بخش پشتیبانی آنلاین به بخش مشخص شده در تصویر زیر بروید.
بعد از کلیک بر روی گزینه Email Transcript با پنجره ای همانند تصویر زیر رو به رو خواهید شد و با وارد کردن پست الکترونیکی خود و کلیک بر روی Send یک نسخه از تمامی چت ها به پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد.
کاربران میتوانند میزان رضایت مندی خود را از نحوه ی پاسخ دهی کارشناسان از طریق گزینه مشخص شده در تصویر زیر ثبت نمایند.
جهت خروج از بخش پشتیبانی آنلاین میتوانید بر روی گزینه مشخص شده در تصویر زیر کلیک نمایید.
پشتیبانی آنلاین تصویری
شاید کاربران در بعضی از موارد نیاز به یک راهنما که بتوانند مشکلات خود را به صورت تصویری با آن در میان بگذارند داشته باشند.در این موارد کاربران عزیز میتوانند با نصب و راه اندازی نرم افزار skype بر روی سیستم کامپیوتری و یا تلفن های هوشمند خود اقدام به برقراری ارتباط با کارشناسان آنلاین ESTeam کرده تا مشکل خود را مطرح نمایند.
مراحل برقراری ارتباط :
۱- نصب و راه اندازی نرم افزار Skype بر روی تلفن هوشمند خود.
۲- انتخاب و خرید بسته تماس تصویری
۳- ارسال نام کاربری Skype خود از طریق بخش پشتیبانی آنلاین تا برقراری ارتباط تصویری از طرف کارشناسان ESTeam
توجه! بعد از انتخاب و پرداخت هزینه – نام کاربری Skype خود را از طریق بخش پشتیبانی آنلاین ارسال کرده و منتظر برقراری ارتباط از طرف کارشناسان ESTeam باشید ( برقراری ارتباط در بازه زمانی ۱ الی ۱۰ دقیقه صورت خواهد گرفت).